Behöver förslag på färger.
Är själv lite rädd för mycket färg,har bestämt mig för vitbetsade vägar och mörkbetsade takbjälkar i vardagsrumet.Men sen har jag total idetorka... :-/
Och har ju några rum kvar...4.
Några erfarenheter eller ideer??
Eller kanske bilder vore toppen :D

Hej!

Senaste nummret av Hus och Hem som kom igår, visar ett hus med timmerinnerväggar! De är vitmålade - jätte snyggt!!!

Lycka till!!

// Snäckan

Snäckan skrev:
Hej!

Senaste nummret av Hus och Hem som kom igår, visar ett hus med timmerinnerväggar! De är vitmålade - jätte snyggt!!!

Lycka till!!

// Snäckan
Menar du nr 7??För jag köpte den igår och såg vitmåladeväggar.
Men vi har hundar oxå så kritvit är inte riktigt nått för oss iaf inte överallt.
Men tack för ideen.

Hej!

Nej, det är nummer 8! ( från sid 48 och framåt!)
Jag är prenumerant och får den lite före den kommer ut i butikerna. Kika i den! ::)

Men du! Vad gör hundarna på väggarna :o

hahahaha

// Snäckan

Snäckan skrev:
Hej!

Nej, det är nummer 8! ( från sid 48 och framåt!)
Jag är prenumerant och får den lite före den kommer ut i butikerna. Kika i den! ::)

Men du! Vad gör hundarna på väggarna  :o

hahahaha

// Snäckan

Haha ja man kan ju undra.
Men en skakning så har den vita väggen plötsligt plivit stänktapet.... ;)
Får vänta tills tidningen kommer ut i affären.
Nyfiken ::)

har oxå sett tidningen Hus&Hem, var jättesnyggt, men mycket vitt... vilket verkar lite tråkigt i längden tycker jag, mer färg åt folket!

en ljus turkos färg hade varit jättefräckt i nåt rum tycker jag, eller som fondvägg kanske...

lillajuni skrev:
har oxå sett tidningen Hus&Hem, var jättesnyggt, men mycket vitt... vilket verkar lite tråkigt i längden tycker jag, mer färg åt folket!

en ljus turkos färg hade varit jättefräckt i nåt rum tycker jag, eller som fondvägg kanske...
Ja jag vill oxå ha lite mer färg,fast kan inte bestäma vad.....
Fast några vita rum blir det.
Är rädd för att jag inte gillar färgen när jag väl har målat och så kul är det inte att måla om.
Och fondvägg har jag oxå funderat på.
Tack för förslagen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.