Docno #1 Medlem · 59 inlägg 19 maj 20:55 Docno Medlem 59 inlägg 19 maj 20:55 #1 Någon som kan hjälpa mig att identifiera ogräset som jag har i gräsmattan. Tar också gärna emot tips på hur man blir av med det på bästa miljövänligaste sätt 😊 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #ogräs #ogräsmedel
Någon som kan hjälpa mig att identifiera ogräset som jag har i gräsmattan. Tar också gärna emot tips på hur man blir av med det på bästa miljövänligaste sätt 😊 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
M Matox #2 Medlem · 15 inlägg 19 maj 21:18 Matox Medlem 15 inlägg 19 maj 21:18 #2 Min gissning är Tusensköna. Den miljövänligaste lösningen är att luka bort det och sen så nytt gräs tex reparationgräs som växer snabbt.
Min gissning är Tusensköna. Den miljövänligaste lösningen är att luka bort det och sen så nytt gräs tex reparationgräs som växer snabbt.