Byggahus.se
Behöver nya batterier till min Bosch-skruvdragare och kollar på en butik på Ebay.
Bifogar en bild på mitt batteri där det framgår att det är 1,5Ah. På Ebay-Batteriet står det "Akku 2.0Ah Ni-Cd". Det har samma batterikod som mitt orginal men det vore toppen om någon kan berätta om det är rätt batteri
20150515_071908.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Länk till Ebay-annonsen:
http://www.ebay.com/itm/Akku-2-0Ah-...78?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5b0b4bb64a
 
Ser ut att stämma/passa.

Batteriet var billigt, även med frakten inräknad.
Frågan är väl dock om det inte läge att byta ut en NiCd-maskin mot en nyare med Li-Ion batterier, men för 350:- kanske det kan vara värt att återuppliva den, en gång till. :)
 
tack för svar. Maskinen funkar bra förutom att batterierna pensionerat sig. Antar att man inte kan använda Li-Ion batterier i min maskin?
 
Annars har Batterilagret dessa i Sverige till bra priser!
 
Marre666 skrev:
Annars har Batterilagret dessa i Sverige till bra priser!
Njae, jag hittar inget med samma batterikod ( 2 607 335 709 )
 
Finns visst, ring å fråga!
 
Fredric1 skrev:
Behöver nya batterier till min Bosch-skruvdragare och kollar på en butik på Ebay.
Bifogar en bild på mitt batteri där det framgår att det är 1,5Ah. På Ebay-Batteriet står det "Akku 2.0Ah Ni-Cd". Det har samma batterikod som mitt orginal men det vore toppen om någon kan berätta om det är rätt batteri
[bild]

Länk till Ebay-annonsen:
[länk]
På ebay brukar det stå att läsa om vilka maskiner batterier passar till,jag har köpt där och det gick kanon bra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.