Hej,

bodde på ett lägenhetshotell för ett tag sen (www.bizapartment.se) och i de köken så satt det en lysrörsarmtur under köksskåpen som täckte hela undersidan av skåpen. En rektangulär ram av aluminium och sedan en frostad platt plast/glasskiva i mitten. Kan tänka mig att måttet var 45 cm (eller vad nu ett överskåp är djuptt) gånger 60cm.

mina armaturer under bänkskåpet har pajat så jag måste köpa nya och jag är grymt sugen på en heltäckande. Det verkar ju fint att kunna torka av under skåpen samt att ljuset blir skönt.

Nån som vet var man kan få tag på dylik lampa? Har kollat ikea och lite runt på olika kökshemsidor utan att hitta nåt.

bifogar bild på hur det set ut. Man kan ana armaturen länsgt tilll höger i köket under överskåpet.

• armatur.jpg
Vet att Noblessa haft som hyllor med belysning i som man säkert kan använda så, kolla med dem är mitt tips!

har laddat ner deras katalog och det finns inget där.

Om man bläddrar i deras katalog så finns de som jag tänker på på sidan 48-49, till vänster om överskåpen. De kanske inte funkar att ha som du menar men det kan va värt att kolla upp iallafall.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.