Vi renoverar! I badrum och tvättstuga blir det golvvärme och nu funderar vi på att spara de gamla elradiatorerna för att sätta in i rum på övervåningen där de gått sönder.
Men de ser ju så gamla och skitiga ut! Är det snålt eller ekonomiskt? Går de alls att flytta? Går de att rengöra?
NOBÖ 300 w 220 V~
Men de ser ju så gamla och skitiga ut! Är det snålt eller ekonomiskt? Går de alls att flytta? Går de att rengöra?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
NOBÖ 300 w 220 V~
Klicka här för att svara