Tänkte höra om det finns någon som har byggt Havsvik med Eksjöhus?
Vi skall själv bygga det men det skulle vara kul om någon som byggt det har lite bilder på ett färdigt så man kan få en uppfattning om hur det är.
Vi bygger i Hofterup, ( 5km norr om Löddeköpinge). De har nyss börjat med orådet så det blir färdigt någon gång till hösten -09.
Hur längesedan var det ni byggde ert hus?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.