18 099 läst ·
40 svar
18k läst
40 svar
Här har en hantverkare med bärighet varit i farten
En kompis till mig som äger fastigheten kontaktade hantverkare. Detta är resultatet, bilderna får tala för sig själva.
Han visade mig detta/ Fy fan vad dåligt😡😡😡😡😡
Han visade mig detta/ Fy fan vad dåligt😡😡😡😡😡
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Seriöst, är det här ett skämt ... troligen inte, kollade och inlägget är inte i humortråden 
Ordet "Yrkesstolthet" lär snart försvinna från svenska språket, det här är ytterligare ett exempel bland många hur många som kallar sig "hantverkare" inte har minsta aning om vad det innebär att kalla sig det.
Klåpare och montörer, det börjar bli ett signum för den gruppen.
OBS! Jag vet att det fortfarande finns många duktiga hantverkare, ni vet själva vilken grupp ni tillhör 🤔
Ordet "Yrkesstolthet" lär snart försvinna från svenska språket, det här är ytterligare ett exempel bland många hur många som kallar sig "hantverkare" inte har minsta aning om vad det innebär att kalla sig det.
Klåpare och montörer, det börjar bli ett signum för den gruppen.
OBS! Jag vet att det fortfarande finns många duktiga hantverkare, ni vet själva vilken grupp ni tillhör 🤔
Rent sopigt jobb. Nu är man nyfiken på vad som avgjorde att din kompis anlitade en vvs firma av denna kaliber?
Jag lovade min vän att inte namnge firman som gjort detta, Du får acceptera detta.Jonatan79 skrev:
I anfall fall hade jag inte fått bilderna. Väldigt tråkigt i alla fall jag hoppas att detta löser sig
OBS (Jag kommenterar inte detta mera)