Är det någon som kan tipsa om någon sorts byggsäck/plastpåse på typ 110-120l som är i grövre tjockare plast?
Har beställt en säck med myrmedel som kom i en pappsäck, och den vill jag lägga i en plastsäck som är tät och inte går sönder som en vanlig sopsäck kan göra.
Har beställt en säck med myrmedel som kom i en pappsäck, och den vill jag lägga i en plastsäck som är tät och inte går sönder som en vanlig sopsäck kan göra.
Biltemas blå byggsopsäck?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sant, men backar är hållbarare än plastpåsarG gluecifer skrev:
och det finns med bra lock som man ”snäpper” på plats.
Sedan är väl frågan hur länge du tänkt förvar gödningen och hur fort den oxiderar. Mineralgödning är nog inte så känslig om du inte tänkt spara den i fler år…
Alla former av sopsäckar med återvunnen plast är värdelösa. De spricker sjukt lätt. De fungerar för mjuka material, men finns det något vasst som skär hål så fortsätter de att spricka. Annars tycker jag att soppåsar är en perfekt återanvändning av plast som annars skulle förbrännas direkt.
Medlem
· Stockholm
· 2 226 inlägg
Jag tycker att Bauhaus blå känns rätt sega och bra. Packar man trä med spik i tar de sig förstås igenom men den känns inte skör på något vis.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Karmskruv med färre men grövre gängor?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Hög stödmur - billigast möjliga hållbara
Grund & Markarbeten -
Vart köpa större mängd grövre rostfri träskruv?
Byggmaterial & Byggteknik -
Verktyg för att klippa ner grövre häck?
Häckar, Buskar & Träd -
Hållbaraste limmet för trä?
Byggmaterial & Byggteknik