Hej!
Keramiken på min CTC V35 ser fortfarande bra ut efter stenhårt eldande sen -05.
Har bara 1000 liter ack och eldar även på sommaren för varmvatten.
Lite småsprickor som har varit nästan från starten annars ser keramiken jättefin ut.
Byter man när den säckar ihop eller kan man se det på något annat sätt??
För övrigt har jag fått byta den rostfria baffeln. Fick hjälp av en duktig smed och gjorde den i 4mm istället för orginal som kanske var 2 mm.
Tyckte mig se en lite bättre effekt med det bytet....
Ha de!!