A andypandy #1 Medlem · Dalarna · 88 inlägg 20 aug 2009 11:56 andypandy Medlem Dalarna 88 inlägg 20 aug 2009 11:56 #1 tycker det ser fint ut med grästak på härbren och dylikt.. men det här.... Tänk vilket svartbygge man skulle kunna göra, helt omöjligt att se från satelit Är det någon som sett något liknande?
tycker det ser fint ut med grästak på härbren och dylikt.. men det här.... Tänk vilket svartbygge man skulle kunna göra, helt omöjligt att se från satelit Är det någon som sett något liknande?
Milkshaken #2 Bannad · Kalmar · 1 768 inlägg 20 aug 2009 17:58 Milkshaken Bannad Kalmar 1 768 inlägg 20 aug 2009 17:58 #2 Undrar vad dom har under gräset och jorden??? Butylgummi håller ju inte hur länge som helst... Betong kanske?
Undrar vad dom har under gräset och jorden??? Butylgummi håller ju inte hur länge som helst... Betong kanske?