Byggahus.se
Man måste ju inte göra "rediga"/ ta bort" tillgängligt jämt för alla, Det skulle kunna skötas efter kontakt med moderator eller admin vad det nu heter. De flesta forum har en möjlighet att ändra/ta bort.
 
Det finns även här, när det är motiverat. Uppenbarligen behövs ju den spärren för vissa.
På ett annat forum där det är möjligt att editera händer det att moderatorerna återställer från backupp och blockerar användaren som raderar poster. Men det är ju en del jobb med det, så jag förstår att man spärrar om det händer mer än enstaka gånger.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Det får lukta hur illa som helst man jag vidhåller min åsikt att forumet skulle försämras om det var möjligt att ändra gamla inlägg. Tänk hur obegriplig en tråd skulle kunna bli om alla när som helst skulle kunna ändra på sina inlägg.
Det handlar om makten över Ditt ord. På detta forum klipps du bort från ditt ord=ditt inlägg efter ca 1 timme, därefter är din signatur låst vid inlägget för all framtid. Finns bilder med så är ju också chansen stor att någon till sist känner igen dom... om 10 år eller 20år?? Fullständigt oacceptabelt i min värld och det är min FÖRBANNADE ÅSIKT
 
Upp
 
  • Gilla
  • Haha
Gladsheim och 2 till
  • Laddar…
Nu var du inte snäll.
 
  • Gilla
seww
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.