Hej

Någon som anlitat Göta tak för takbyte? Vill veta om de gör bra jobb

• Gilla
Carl-Jo-han
  • Laddar…
Jag undrar samma sak. Fick du något svar?

Gammal tråd. Men jag har fått en offert från Göta tak, och funderar på om jag skall tacka ja. På en sajt fanns över 100 recensioner. Dom flesta gav höga betyg. Men några varnade och gav mkt negativ kritik. (Fuskföretag, dåligt resultat, svåra att få tag i efter utfört jobb mm.)

Hur gick det för er? Anlitade ni dom?

Hej, Göta Tak är en mycket duktig och seriös firma, dem bytte mitt tak och jag är väldigt nöjd. Dem gjorde allt på 3 dagar och det är med städningen och ställningen.

Har aldrig fått en så seriös offert från någon annan hantverkare som jag fick utav Robin på Göta Tak, rekommenderar starkt detta företag för ett fint och prisvärt tak!

• Haha
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
L Lars Eriksson6393 skrev:
Hej, Göta Tak är en mycket duktig och seriös firma, dem bytte mitt tak och jag är väldigt nöjd. Dem gjorde allt på 3 dagar och det är med städningen och ställningen.

Har aldrig fått en så seriös offert från någon annan hantverkare som jag fick utav Robin på Göta Tak, rekommenderar starkt detta företag för ett fint och prisvärt tak!
Välkommen hit Lasse. Några fler företag du vill berömma när du ändå är här?

• Haha
  • Gilla
dilemma och 2 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Välkommen hit Lasse. Några fler företag du vill berömma när du ändå är här?
Hej, ja absolut. Holgers Stugmaterial, Solbackens EL, JSB Asfalt och Hägnelyckans Plåtslageri ska också ha en stor eloge!

A
Det är inte utan att man tror att Larsa gör detta i marknadsföringssyfte. Hur hamnade du ens i dessa lastgamla trådar? Slogs du av tanken när du tittade på när teet drog sig i muggen, "någon kanske vill veta något om takforman jag hade här för flera år sedan, bäst att gå ut på internet och leta efter personer som undrar!"? Eller hur gick det till egentligen?

A
M McNulty skrev:
Jag undrar samma sak. Fick du något svar?
Älskar ditt namn, McNulty!

• Gilla
McNulty
  • Laddar…
Den ofrivillige klåparen skrev:
Det är inte utan att man tror att Larsa gör detta i marknadsföringssyfte. Hur hamnade du ens i dessa lastgamla trådar? Slogs du av tanken när du tittade på när teet drog sig i muggen, "någon kanske vill veta något om takforman jag hade här för flera år sedan, bäst att gå ut på internet och leta efter personer som undrar!"? Eller hur gick det till egentligen?
Förstår hur du tänker! Men jag blev ombedd att skriva ett omdöme och jag hjälper dem gladligen, skapade konto på Byggahus och börjar faktiskt gilla denna sidan så ett tack ska dem ha. Jag har ingen privat relation med Göta Tak utan är bara en väldigt nöjd och glad kund till dem. Sökte helt enkelt på dem på Google och denna sida kom upp bland dem första. Mvh

• Haha
  • Arg
etompau och 1 till
  • Laddar…
Farstatjej90
Förstår hur du tänker! Men jag blev ombedd att skriva ett omdöme och jag hjälper dem gladligen, skapade konto på Byggahus och börjar faktiskt gilla denna sidan så ett tack ska dem ha. Jag har ingen privat relation med Göta Tak utan är bara en väldigt nöjd och glad kund till dem. Sökte helt enkelt på dem på Google och denna sida kom upp bland dem första. Mvh
Du blev ombedd att skriva ett omdöme på Byggahus?

• Gilla
  • Älska
Oliverkligen och 2 till
  • Laddar…
Att skriva omdömen på siter avsedda för det är full rimligt. Här ses det som fulreklam. Därför reaktionerna.

• Gilla
Anonymiserad 618974 och 1 till
  • Laddar…
För att hålla forumet fritt från dold reklam och recensioner finnas det regler omkring detta.
Vill man sprida fejkade recensioner finns andra sidor man kan verka på.

§ 6.2 Dold reklam
Upprepade, systematiska rekommendationer av produkter eller tjänster från samma eller olika medlemmar kan komma att ses som reklam även om ingen tydlig koppling finns. Denna typ av inlägg kan raderas utan förvarning.

Det är inte heller tillåtet att hylla, tipsa om ett företag, en produkt eller tjänst förrän man har gjort 50 inlägg i forumet alternativt har varit medlem mer än ett år. Denna regel har vi för att undvika dold reklam.

• Gilla
Farstatjej90 och 1 till
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Du blev ombedd att skriva ett omdöme på Byggahus?
Nej inte specifikt, jag blev ombedd att skriva ett, omdöme. Sedan hamnade jag på denna sida och eftersom det tidigare har frågats om dem i trådan utan något speciellt svar så tänkte jag att jag skulle besvara.

Farstatjej90
Nej inte specifikt, jag blev ombedd att skriva ett, omdöme. Sedan hamnade jag på denna sida och eftersom det tidigare har frågats om dem i trådan utan något speciellt svar så tänkte jag att jag skulle besvara.
Det står i tråden att omdömen ger intrycket att det är ett fuskföretag...

Förlåt men helt tvärtemot! Köpt tak för 250 000 kronor. Inte klart. 3 månader med 5 kubik gammalt tak som skulle fraktas bort i priset. De svarar inte på sms telefon eller mejl. Detta är helt vansinnigt. Så otroligt besviken.

Alexander

• Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.