Känner hur dumt det här är,men: nygjort badrum med elslingor i golvet (flytspackel etc). Nu efter 30 dagar starta värmen. Överallt sägs det ju att msn skall starta ”lågt”. Golvet håller enligt givare och termometer liggande på golvet (ej exakt men..) 20 grader. Känslan är svinkallt. Är ju då svårt att börja värma på typ 16.. men kan man dra igång på 21? Det är ju vad golvet ”härdat” i..