Känner hur dumt det här är,men: nygjort badrum med elslingor i golvet (flytspackel etc). Nu efter 30 dagar starta värmen. Överallt sägs det ju att msn skall starta ”lågt”. Golvet håller enligt givare och termometer liggande på golvet (ej exakt men..) 20 grader. Känslan är svinkallt. Är ju då svårt att börja värma på typ 16.. men kan man dra igång på 21? Det är ju vad golvet ”härdat” i..
 
R
Öka med 1 C per dygn tills du är nöjd , men det tar lite tid att få upp värmen i badet alla väggar är svala
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.