1 160 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Golvvärme T2
Displayen lyser blått utan text eller symboler
Går ej att få igång
Någon som har en idé om vad som bör göras
Går ej att få igång
Någon som har en idé om vad som bör göras
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 411 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 411 inlägg
Jag har ingen aning men har du testat göra den strömlös (säkringen) några minuter innan du slår på igen?
Vill du testa en ny termostat har jag en oanvänd du kan få köpa då jag köpte ett komplett kit från bauhaus men valde en Elko termostat istället.
Vill du testa en ny termostat har jag en oanvänd du kan få köpa då jag köpte ett komplett kit från bauhaus men valde en Elko termostat istället.
Troligtvis termostaten som pajat. Vad vill du ha för den?Rickard. skrev:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 411 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 411 inlägg
500kr inkl frakt
Då ingår såklart golvgivaren och om det följde med något annat tillbehör som jag inte minns. Det är senz wifi-modellen med vit ram så har du någon annan får ddukolla upp själv om det funkar rakt av.
Skicka ett PM om du vill gå vidare.
Då ingår såklart golvgivaren och om det följde med något annat tillbehör som jag inte minns. Det är senz wifi-modellen med vit ram så har du någon annan får ddukolla upp själv om det funkar rakt av.
Skicka ett PM om du vill gå vidare.
Klicka här för att svara