Rickard.
Jag har ingen aning men har du testat göra den strömlös (säkringen) några minuter innan du slår på igen?

Vill du testa en ny termostat har jag en oanvänd du kan få köpa då jag köpte ett komplett kit från bauhaus men valde en Elko termostat istället.
 
Rickard. Rickard. skrev:
Jag har ingen aning men har du testat göra den strömlös (säkringen) några minuter innan du slår på igen?

Vill du testa en ny termostat har jag en oanvänd du kan få köpa då jag köpte ett komplett kit från bauhaus men valde en Elko termostat istället.
Troligtvis termostaten som pajat. Vad vill du ha för den?
 
Rickard.
500kr inkl frakt

Då ingår såklart golvgivaren och om det följde med något annat tillbehör som jag inte minns. Det är senz wifi-modellen med vit ram så har du någon annan får ddukolla upp själv om det funkar rakt av.

Skicka ett PM om du vill gå vidare.
 
  • Gilla
Carl-Henrik Zetterberg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.