Hej.
Någon som känner till modellen? Har bara hittat bruksanvisning till modellen med delade knappar, jag har ju bara + och - på min termostat.
En fas försvann i huset då det varit en smärre kabelbrand i mätarskåpet, huset är byggt 1969.
Dagen innan strömmen försvann helt kom och gick strömmen till och från, samma dag blev det cirka 15 till och från sista timmen.
Termostaten var låst när strömmen kom tillbaka och stod på 0,5 grader och knappsatsen var låst, vi låser normalt inte knappsatsen och den brukar stå på drygt 20 grader.
Ställer jag upp termostaten så att den slår till är den igång ett tag men ingen värme bildas. Har fungerat felfritt sedan monteringen, så något har hänt då strömmen knasade.
Digital termostat på vägg med plus- och minusknappar som visar 14 grader på displayen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Väggmonterad termostat T2 som visar 20.5°C med enkel + och - knappsats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.