Den såg VÄLDIGT intressant ut. Skall hålla ögonen öppna ifall jag råkar komma på den nånstans :)

Är det någon som vet var man hittar denna?

Verkar bara finnas i UK och med ett pris på ca 35 pund (420 sek). Borde bara vara att beställa på nätet, fanns i några engelska webbshoppar.

Synd att man gipsat klart, den ser ju väldigt intressant ut...

Det är inte ofta jag tycker nya uppfinningar är bra men den här verkar faktiskt väldigt smidig.

Mvh Pär H

Har för mig att jag såg demofilmen gå på Flinks eller Fredells härom dagen. Inga att sälja dock...

Woody i sösdala i skåne säljer dem!

Flinks har dem. ca 800-900 + moms om jag mins rätt.

Ingen som provat..??
Känns som att det får vara rätt starka magneter för att pressa in bladet i gipsen, speciellt när bladen börjat slöa sig lite...

Er vel mest for å kappe papiret den på undersiden. På oversiden trykker man så man kapper papir og sporet i gipsen.

Jo..
Får nog beställa en och prova :)

Mailade till Gyproc och den kommer lanseras i augusti i Sverige.

Den finns att handla idag på Flinks om någon är i akut behov. Den fungerar finfint. Provade en i Brommabutiken på en demodag. Det är superstarka magneter i den. (går inte att få isär med handkraft) Trissorna är utbytbara.

Faan vad nice..
Ja fungerar den som på filmen så verkar det ju vara en bra grej - och inte svindyr ändå om man tänker på vad clinch-on, kantskärare m.m. kostar..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.