Hej.
Jag håller på och renoverar ett rum i ett gammalt hus som från början var en sommarstuga.
Jag har rivit ner x antal lager dålig tapet och sliten masonit från väggen. Är nu nere på trävägg.
Frågan är om jag kan sätta upp gipsskivor direkt på väggen eller om man först ska sätta upp typ osbskivor?