Nobex champion 180 är riktigt bra. Bra träning för armarna också :-)
Finns många sågblad att välja till den. Även avsedda för metallkapning
ungefärligt pris?
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
 
Allt annat än Nobex är det skottpengar på
Nja, man får nog ta in flera aspekter för att avgöra vad som är rätt för var och en. Tror inte kanske att Nobex är bäst för alla om man tar hänsyn till pris tex.
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
 
pezlin skrev:
Nja, man får nog ta in flera aspekter för att avgöra vad som är rätt för var och en. Tror inte kanske att Nobex är bäst för alla om man tar hänsyn till pris tex.
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
En no-name på rusta brukar kosta 3-400kr, den enklare Nobex 7-800kr. Skillnaden är enorm och om man nu behöver en manuell såg är dessa hundralappar väl investerade pengar.

Jag säljer mer än gärna min no-name för en spottstyver.
 
pezlin skrev:
Nja, man får nog ta in flera aspekter för att avgöra vad som är rätt för var och en. Tror inte kanske att Nobex är bäst för alla om man tar hänsyn till pris tex.
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
En no-name på rusta brukar kosta 3-400kr, den enklare Nobex 7-800kr. Skillnaden är enorm och om man nu behöver en manuell såg är dessa hundralappar väl investerade pengar.

Jag säljer mer än gärna min no-name för en spottstyver.
Låter ju bra att det finns enklare modeller. 1650 + frakt kan man ju få en bättre begagnad elektrisk för.
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
 
Den där kap/gerlådan är skit. ranglig plast och dålig såg. Köp den ej.

Bättre att köpa en sådan där geringssåg på skenor/pinnar eller hur man skall säga.
 
Den där kap/gerlådan är skit. ranglig plast och dålig såg. Köp den ej.

Bättre att köpa en sådan där geringssåg på skenor/pinnar eller hur man skall säga.
Ja, var en sådan på skenor som jag tänkte. Inte "bara" en låda.
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
 
Atom skrev:
Jag tror att till litet arbete bör denna duga (trots allt kvalitetslåda)
[länk]

Till lite större men inte STORA skulle jag (efter att ha läst på här i tråden)
[länk]

Medan själv köpte jag igår
[länk]

Får se hur det blir med resultatet :)
Sågen i mitten är värdelös liksom de billiga på Jula och Biltema. Stanley sågen för 450kr på Jula verkar dock ok.
 
bobas skrev:
Sågen i mitten är värdelös liksom de billiga på Jula och Biltema. Stanley sågen för 450kr på Jula verkar dock ok.

Ok?
Var ser du den för 450kr?
 
Eftersom jag fullkomligt älskar lister mm har jag naturligtvis en moddad "no name" för att om möjligt förenkla det lite....:cool:


DSC_0083.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Remne.

Smart!
 
bobas skrev:
Den som söker han finner.
[länk]

Den kändes bra i butiken iaf..
Verkar verkligen ok!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.