En no-name på rusta brukar kosta 3-400kr, den enklare Nobex 7-800kr. Skillnaden är enorm och om man nu behöver en manuell såg är dessa hundralappar väl investerade pengar.pezlin skrev:
Jag säljer mer än gärna min no-name för en spottstyver.
Låter ju bra att det finns enklare modeller. 1650 + frakt kan man ju få en bättre begagnad elektrisk för.En no-name på rusta brukar kosta 3-400kr, den enklare Nobex 7-800kr. Skillnaden är enorm och om man nu behöver en manuell såg är dessa hundralappar väl investerade pengar.
Jag säljer mer än gärna min no-name för en spottstyver.
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
Jag tror att till litet arbete bör denna duga (trots allt kvalitetslåda)
http://www.harald-nyborg.se/p5657/stanley-geringslaada-ink-saag
Till lite större men inte STORA skulle jag (efter att ha läst på här i tråden)
http://www.clasohlson.com/se/Geringss%C3%A5g/Pr408349000
Medan själv köpte jag igår
http://www.clasohlson.com/se/Kap--och-geringssåg-Cotech/Pr407956000
Får se hur det blir med resultatet
http://www.harald-nyborg.se/p5657/stanley-geringslaada-ink-saag
Till lite större men inte STORA skulle jag (efter att ha läst på här i tråden)
http://www.clasohlson.com/se/Geringss%C3%A5g/Pr408349000
Medan själv köpte jag igår
http://www.clasohlson.com/se/Kap--och-geringssåg-Cotech/Pr407956000
Får se hur det blir med resultatet
Sågen i mitten är värdelös liksom de billiga på Jula och Biltema. Stanley sågen för 450kr på Jula verkar dock ok.Atom skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
