223 läst ·
2 svar
223 läst
2 svar
Ge tips till present till trädgårdsutbildad
Hej!
Min fru ska börja plugga till trädgårdsarbetare. Hade velat överraska henne första pluggdagen med en present relaterad till utbildningen. Men behöver tips!
- Bästa sekatören?
- Redskap som man måste ha? Grensåg, knivar, tillbehör?
- Någon lämplig väska att bära runt grejer i?
Ge alla tips på saker man kan fylla en presentlåda med! Gärna saker som är extra bra och håller länge.
Tack!
Min fru ska börja plugga till trädgårdsarbetare. Hade velat överraska henne första pluggdagen med en present relaterad till utbildningen. Men behöver tips!
- Bästa sekatören?
- Redskap som man måste ha? Grensåg, knivar, tillbehör?
- Någon lämplig väska att bära runt grejer i?
Ge alla tips på saker man kan fylla en presentlåda med! Gärna saker som är extra bra och håller länge.
Tack!
Produkter som diskuteras: "Grensåg"
Grensågar
Oavsett om du är en hemmafixare eller en professionell trädgårdsmästare, kommer vårt sortiment av grensågar att hjälpa dig att hålla din trädgård i toppform.
Läs mer
Felco sekatör. Problemet är att alla har olika handstorlek och då passar olika modeller olika bra så det måste man nästan prova innan köp.
Men man kan ju alltid köpa hölstret och en brynsten och sen ett presentkort på själva sekatören. 🤔
Men man kan ju alltid köpa hölstret och en brynsten och sen ett presentkort på själva sekatören. 🤔
Sekatören är trädgårdsmästarens kockkniv 
Felco och ARS är riktigt bra. Chop Chop Bloom är en nivå till.
Silky gör fantastiska sågar. Hölstersåg är bättre att jobba med än en ihopfällbar.
Jag kände mig lite töntig när jag skaffade hölster till min sekatör men jag älskar det
den stora fördelen är att man inte behöver låsa den, man kan bara köra ner den i höstret.
Felco och ARS är riktigt bra. Chop Chop Bloom är en nivå till.
Silky gör fantastiska sågar. Hölstersåg är bättre att jobba med än en ihopfällbar.
Jag kände mig lite töntig när jag skaffade hölster till min sekatör men jag älskar det
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Rött tegelhus, tips på färg till panel
Färg, Måla & Tapetsera -
Tillfällig garageport (draperi) Tips
Fönster & Dörrar -
Tips för konvertera källarlokal till del av lägenhet
Utbyggnad och tillbyggnad -
Tips hur vi ska täcka och snygga till väggen
Socialt & Projekt -
Var ska jag köpa kolfilter till AGE-900 ISLA. Några tips?
Vitvaror