tommib
Tänker du?

• Gilla
Vestmania och 1 till
  • Laddar…
G
Gaah på att svullnaden "aldrig går ner" efter jag stukade fotleden för en vecka sedan...

• En svullen fot och ankel som uppvisar rodnad efter en stukning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Svullen fotled med tydlig missfärgning efter stukning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
tommib tommib skrev:
Tänker du?
Absolut inte. Hade jag gjort det, hade jag med säkerhet funnits. Cognito ergo sum.

• Älska
tommib
  • Laddar…
A
Bot?

Försäkringsbolag...

A
Gaaahhhh.....folk(kan kallas annat!) som kör mitt i vägen i rondeller,för att dom inte vet vilken fil som gäller,blir tokig,hur j**vla svårt ska det vara....:confused:

A
Gaaahhh.....varför är hälften av alla inlägg på bh fulla av grava stavfel?? tom själva rubriken,läser man inte inlägget efter postning:geek:

• Gilla
linneac
  • Laddar…
Gaaahh, vem fan beställde en rund jord istället för en platt? Nu måste jag jobba mitt i natten med folk i Kalifornien och inte blir det bättre när Kineserna startar sin dag 6-7 timmar före mig... Åhhh...

• Haha
Alexzas och 1 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Gaaahhh.....varför är hälften av alla inlägg på bh fulla av grava stavfel?? tom själva rubriken,läser man inte inlägget efter postning:geek:
Men det är väl inte så vkvgitt att stvaa rtät. Man frståör väl ädnå vad det hadnalr om, elelr?

Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
Moniquemartin och 4 till
  • Laddar…
GAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!! Färgen hade klumpat sig i sprutan. Massor med stora flagor i våta lacken. Bara att vänta tills det torkar, slipa och lacka om. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

• Wow
  • Gilla
john68 och 1 till
  • Laddar…
Reklamen i forumet släcker ner hela appen så fort den visas!!
Jag har inget emot att det dyker in reklam när jag inte postat på länge (jo, det har jag iofs, men jag har lärt mig att leva med det) men när hela sidan blir svart tröttnar jag!
Edit: Gaaahhhhh!!!

• Gilla
Moniquemartin
  • Laddar…
A
GAAAAHHHH!!!
GAAAAHHHH!!!
GAAAAHHHH!!!
GAAAAHHHH!!!

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
...

Alltså, nu har jag inget bra exempel. Men vad är det med folk, rent generellt...?
GAAAAAAAAH!!!!

• Haha
  • Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
Folk som ska vänta på att hela den 2-filiga rondellen är tom innan de kör in. GAAAAAAHHH!!!

• Gilla
  • Haha
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.