Isakare Isakare skrev:
Just detta garage har ingen app, privat fastighetsägare.
Reumatologen fick tydligen inte plats på värdens dyraste sjukhus Nya Karolinska och hamnade i ett hus en bit bort.
Det finns väl knappt parkeringar kring de nya sjukhuset, så hon har tur

Tokslut Tokslut skrev:
Det finns väl knappt parkeringar kring de nya sjukhuset, så hon har tur
Under nya sjukhuset finns massvis, riktigt bra om man väl hittar dit, finns t.o.m laddplatser om man är lagt åt elbilshållet.

• Wow
Tokslut
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Under nya sjukhuset finns massvis, riktigt bra om man väl hittar dit, finns t.o.m laddplatser om man är lagt åt elbilshållet.
Se på fan, man ska tydligen läsa skyltar :D När jag var där så såg jag bara gatuparkeringarna 😚
Skyltar med vägbeskrivning och höjdbegränsning utanför modern byggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Se på fan, man ska tydligen läsa skyltar :D När jag var där så såg jag bara gatuparkeringarna 😚
[bild]
De är väldigt praktiska, direkt från parkeringen och in i sjukhushissen.

• Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
galento
GAAAHHHH , för personer som ska hålla på att flytta pengar mellan konton vid kassan i affärer med mobilen , snacka om dålig framförhållning 🙄.

• Gilla
  • Haha
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
GAAAHHHH , för personer som ska hålla på att flytta pengar mellan konton vid kassan i affärer med mobilen , snacka om dålig framförhållning 🙄.
Som kvinnor med handväska, när kassören säger summan ska de leta efter plånboken.

• Haha
  • Gilla
husägaren TS och 3 till
  • Laddar…
Jag gillar att vara så tidig att kassörskan inte ens fattar hur köpet gick igenom iomd. att jag bara stod där. Lägger kortet på läsaren medans hon jobbar och när hon väl klickar på klart piper det till och kvittot ploppar ut

• Gilla
Isakare och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
...och kvittot ploppar ut
Har du inte elektroniskt kvitto?

galento galento skrev:
🙈🙈🙈 Jag är nog en av dem... fast jag brukar byta till ett annat kort istället... 🙈🙈🙈

Man lägger väl mobilen ovanpå😉

useless useless skrev:
Har du inte elektroniskt kvitto?
Jo, där de erbjuds. Små bagerier mm. är sällan anslutna till Kivra mm. ;)

J
galento galento skrev:
Det är det nya. Förut letade pensionärer efter jämna mynt. Nåt måste man ju göra för att irritera bakomvarande!

A AndersS skrev:
Man lägger väl mobilen ovanpå😉
För fumlig, blir så jävla dyrt 😅

• Haha
Mikael_L
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
Det är det nya. Förut letade pensionärer efter jämna mynt. Nåt måste man ju göra för att irritera bakomvarande!
Som pensionär används ju mobilen😎

galento
A AndersS skrev:
Som pensionär används ju mobilen😎
Inte här 😉. Kort eller kontanter . Vet att personal i kassan tycker detta är
irriterande också. Man borde väl kunna flytta över en summa före man är
i kassan som täcker köpet.

• Gilla
AndersS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.