1 646 494 läst ·
17 597 svar
1646k läst
17,6k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 130 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 273 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 130 inlägg
Precis. En stor gräsplätt med massor av skyltar och pilar åt alla håll. Förutom åt det håll som vi stog.
Lyckligtvis har man lärt sig hur man blir av med bekymret - man betalar och går vidare i livet.
Grönt = ok
Gult = who knows
Rött = njet
De drar nog in bra med pengar på det röda området, bilarna vid skogen till vänster står också fel tror jag.
Lyckligtvis har man lärt sig hur man blir av med bekymret - man betalar och går vidare i livet.
Grönt = ok
Gult = who knows
Rött = njet
De drar nog in bra med pengar på det röda området, bilarna vid skogen till vänster står också fel tror jag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Jag har massor med veckor på mig, det gäller att kunna hålla flera gaaaahh i huvudet samtidigt bara. Simultanförmåga! 😛😂Maria T skrev:
Klockan var 19.30. Förmodligen gick brevbäraren hem då och loggade ur de återstående försändelser han eller hon inte hunnit med under sitt arbetspass med "otillgängligt område" istället för att logga ur försändelserna med "hann inte", "fel på bilen", "för mycket att göra och för lite folk" eller vad det nu kan finnas för val i datorsystemet vad gäller ej utdelade försändelser.StoffeGbg skrev: