Har du kollat att det inte frusit sönder så vätskan läckt ut
Det brukar finnas en tryckmätare i solvärmekretsen, vad visar den ?.
,och kollat att pumpen snurrar. Har den stått still ett längre tag kan den ha kärvat fast. Om pumpen har en sån där trelägesomkopplare för olika effekter kan det vara vits att prova med läge tre ..
och kolla att styrsystemet ger spänning till pumpen (Nån tempgivarledning kanske har fått glappkontakt...)