Det som är avgörande är vad det står på skylten gamla elementet . 230 V eller 400V (380 ) och köpa ett med samma spänning, vilket fabrikat som helst går bra.230 V brukar vara med stickpropp och 400 V för fast inkoppling , allt beror på hur det ser ut i dag.

J jonaserik skrev:
Det som är avgörande är vad det står på skylten gamla elementet . 230 V eller 400V (380 ) och köpa ett med samma spänning, vilket fabrikat som helst går bra.230 V brukar vara med stickpropp och 400 V för fast inkoppling , allt beror på hur det ser ut i dag.
J jonaserik skrev:
Det som vart idag är på 230v och 1500w, Fast hur kan det spela roll när frågan gällde om man hade erfarenhet mm om just detta elementet?
Det finns många konvektorelement på marknaden men istort sett bara ett fläktkonvektorelement av denna modell, detta som jag refererar till tidigare.

Och jag svarade så, när det inte framkom vad du har nu.230V eller 400V på det , konvektor kan vara bra då det fläktar runt värmen, 37 dB max fart och 27 dB min fart ,inte så mycket men allt är rellativt i uppfattning av ljud. Är det 400 V nu kanske det inte finns nolla som måste finnas vid 230 V

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.