Hej jag har hemförsäkring hos folksam och har fått en vattenskada från badrummet vattenkran. Vatten rann ner till undertsket och ner på psrketgolvdt. I någon timma tid. Badrummet var fullt med vstgen
Folksam vägrar komma och titta på skadsn o. Vi inte betala 4000kr för besiktning till Anticimex först. Jag vägrade och det har gått en vecka och folksam bryr sig inte.
Måste jag betala för jobb de beställa?
Vad hända om det inte varit skada på taket någon skada på taket. Det ett ben av skåpet i badrummet har fått fukt och tappar gärh.
Vad ska vi göra och har aldrig fått skada i huset tidigare. Tsck

N Nannito skrev:
Hej jag har hemförsäkring hos folksam och har fått en vattenskada från badrummets vattenkran. Vattenet rann ner till undertaket och ner på parketgolvet under någon timma tid. Badrummet var fullt med vatten.
Folksam vägrar komma och titta på skadsn och vill att vi ska betala 4000kr för besiktning till Anticimex först. Jag vägrade och det har gått en vecka och folksam bryr sig inte om
Måste jag betala för jobb de beställa?
Vad händar om det inte skadat på taket eller någon skada på golvet Det är ett ben till skåpet i badrummet som har fått fukt och tappar färg..
Vad ska vi göra och har aldrig fått skada i huset tidigare. Tsck

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.