Hej!
Behöver man täta med nåt medel mellan foder och panel när man spikar på fodret? Eller räcker det med att bara se till att spika fast fodret ordentligt? Fönsterna på mitt tillbygge slutar i nivå med panelen, alltså väldigt långt ut. Finns det risk för att det tränger in vatten emellan panel och foder som kan skada själva fönstret?