Det här blir lite som när en blind leder en blind
Jag trevar mig också fram.
Jag skulle göra en extra salning såsom beskrivits ovan.
Du kan ju göra den några millimeter för bred och sen jacka ut med multiverktyget för aluminiumlisten.
Jag skulle göra en extra salning såsom beskrivits ovan.
Du kan ju göra den några millimeter för bred och sen jacka ut med multiverktyget för aluminiumlisten.
Men det kan eventuellt se lite konstigt innefrån.
Glaslist är det som sitter där, de träbitarna som håller glaset på plats.
just i detta fall borde väl glaslisterna varit hela vägen ut till fasaden. Man kanske alltid gör dessa tvådelade om kassetten sitter djupt in i hålet. Någon får gärna upplysa mig kring detta!
just i detta fall borde väl glaslisterna varit hela vägen ut till fasaden. Man kanske alltid gör dessa tvådelade om kassetten sitter djupt in i hålet. Någon får gärna upplysa mig kring detta!
Skulle se bättre ut om du korrigerar rubriken.F Fruhus skrev:
Bläck har du i en bläckpenna.
Så där ser alla moderna fönster ut. Blecket som fungerar som glaslist i nederkant brukar sluta just vid glaset. Man kan ju inte kräva att fönstertillverkaren vet hur mycket av karmen kommer att täckas av listor och salningar. Hur skulle fabriken få till fönstret på nedanstående bild i så fall?D Derbyboy skrev:Men det kan eventuellt se lite konstigt innefrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder