F Fatemeh #1 Medlem · 1 inlägg 15 jun 2020 20:34 Fatemeh Medlem 1 inlägg 15 jun 2020 20:34 #1 Hej, Fogan i badrummet har möglat och det är en liten mellanrum. Jag undrar om det är kört? Alltså fuktskadade? Hur ska jag göra? Tänkte säga att det är två olika färger foga i badrummet, det i våttrummet verkar vara ny. Vänligen Fatemeh Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fog #foga #fogar
Hej, Fogan i badrummet har möglat och det är en liten mellanrum. Jag undrar om det är kört? Alltså fuktskadade? Hur ska jag göra? Tänkte säga att det är två olika färger foga i badrummet, det i våttrummet verkar vara ny. Vänligen Fatemeh
T tank77 #2 Allvetare · Skåne · 6 162 inlägg 15 jun 2020 21:49 tank77 Allvetare Skåne 6 162 inlägg 15 jun 2020 21:49 #2 Du får tända lampan i badrummet om vi ska se något på bilderna, just nu är dem helt svarta Ingen fara om fogen har försvunnit då du har ett tätskikt under plattorna. Vatten rinner igenom fog på några sekunder.....
Du får tända lampan i badrummet om vi ska se något på bilderna, just nu är dem helt svarta Ingen fara om fogen har försvunnit då du har ett tätskikt under plattorna. Vatten rinner igenom fog på några sekunder.....