Hej.

Tänkte se om någon sitter på ett bra svar. Det är så att vid nästa renovering så tänkte jag sätta Råspont alternativt någon typ av träskiva bakom gipsen. Hur gör jag då med dom vattenburna radiatorerna? Rören komme upp från golvet, men nu kommer ju radiatorerna 15mm längre ut, går det att lösa?

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.