oscarwww oscarwww skrev:
Nä, men jag har kört enligt upplägget ändå. Ska snart flytspackla det. Uppdaterar resultat senare
Hur tjock armering kör du med?
Varför ROT-spån, kunde man inte sänkt bjälklaget?
Hur tjockt ska det vara som lägst och högst?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.