Min ryggradsreflex säger var för sig.
De blir ju "stora" med tiden, även om de är lite rängliga nu.
Stenfruktträd verkar lite kinkiga och ömtåliga tycker jag.
De är inte så där härligt oömma som äppelträd som man nästan kan misshandla hur som helst.
Till skillnad från äpple så får stenfruktsträd ofta gummiflöde, och verkar generellt vara lite dåliga på att läka sår.
Därför är jag tveksam till flät- & hopväxidén.