Hej! Min man och jag har en sommarstuga som vi vill ge bort, då vi ska bygga ett nytt hus på tomten. Stugan är ca 55 kvm. är faluröd med vita knutar och har renoverats i etapper med hög sommarstugestandard. Det vore fantastiskt om någon ville ta sig an den och ge den en ny boplats.

Stugan måste delas upp för att kunna lyftas på trailer och transporteras bort. En transportör som har erfarenhet av att flytta hur uppskattar uppdelning och första omlastningstransport till ca 150 000 SEK, en kostnad som den som får stugan får bekosta. Stugan behöver flyttas senast i slutet av mars i år. Se bilder och svara här om intresse finns och hur vi når er.
Röd sommarstuga med vita knutar, omgiven av grönska, solljus över fasaden. Utemöbler med parasoll på verandan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ljust vardagsrum i sommarstuga med vit takpanel, blå soffa, bokhylla och flera tavlor på väggarna. Solstrålar skiner in genom fönstren.
Skapa konto
Badrum i sommarstuga med vitt kakel, handfat, liten spegel och en dusch med grönt bladmönstrat draperi. Kök i sommarstuga med träpanel, vita skåp och fönster. Inredning inkluderar bord, stolar och köksutrustning. Ljust och inbjudande.
Skapa konto
Faluröd sommarstuga med vita knutar, omgiven av grönska, med en delvis synlig veranda och fönsterluckor, redo att flyttas till ny plats.
Skapa konto
Inglasad verandadel av faluröd sommarstuga med vita knutar, möblerad med bord och stolar, ljusa väggar och fönster med utsikt.
Skapa konto
Ritning av sommarstugans planlösning med måttangivelser, cirka 55 kvm.

• Gilla
funkislägenhet och 20 till
  • Laddar…
Fint hus! Hoppas det kan få leva vidare någon annanstans. Nu har jag redan en stugan från 1800 så hela huset blev lite väl mycket, men får du inget napp så är jag intresserad av att återbruka delar av det!
Lycka till.

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
M MJOS skrev:
Hej! Min man och jag har en sommarstuga som vi vill ge bort, då vi ska bygga ett nytt hus på tomten. Stugan är ca 55 kvm. är faluröd med vita knutar och har renoverats i etapper med hög sommarstugestandard. Det vore fantastiskt om någon ville ta sig an den och ge den en ny boplats.

Stugan måste delas upp för att kunna lyftas på trailer och transporteras bort. En transportör som har erfarenhet av att flytta hur uppskattar uppdelning och första omlastningstransport till ca 150 000 SEK, en kostnad som den som får stugan får bekosta. Stugan behöver flyttas senast i slutet av mars i år. Se bilder och svara här om intresse finns och hur vi når er.
[bild]
[bild][bild][bild][bild] [bild][bild]
Skulle gärna vilja ha till Östergötland men en månad för kort tid att få bygglov från kommunen. Tyvärr 🥲🏡

K kraftstället skrev:
Skulle gärna vilja ha till Östergötland men en månad för kort tid att få bygglov från kommunen. Tyvärr 🥲🏡
ibland gör visa att dom köper huset och flyttar det till en plats och väntar med att bygglov ska bli klart

jobba i ett industri område för några år sen där hade man hyrt plats för en stuga som hade flyttats stod på lastpallar i 3 delar

• Gilla
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
Sommarstuga 2017 Sommarstuga 2017 skrev:
Finns det fler utvändiga bilder?
Hej, det finns det, uppdaterar i morgon torsdag

Tips. Se till att ha ett riktigt avtal med vite om huset inte flyttas på utsatt tid.

• Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
TRJBerg
Robert63 Robert63 skrev:
Tips. Se till att ha ett riktigt avtal med vite om huset inte flyttas på utsatt tid.
Det här är viktigt!

• Gilla
maria01
  • Laddar…
M MJOS skrev:
Hej, det finns det, uppdaterar i morgon torsdag
Fönster med vita fönsterluckor på en röd träfasad, med reflektion av träd och himmel i glaset.
Skapa konto
Entré till ett rött trähus med vita knutar, en öppen dörr och trappor upp till en inglasad veranda med möbler, omgiven av träd och grönska.
Skapa konto
Rött trähus med små fönster och tegeltak, omgiven av träd och en gräsyta, under en klarblå himmel.
Skapa konto

• Gilla
GalnaÄlgen och 6 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.