Hej! Min man och jag har en sommarstuga som vi vill ge bort, då vi ska bygga ett nytt hus på tomten. Stugan är ca 55 kvm. är faluröd med vita knutar och har renoverats i etapper med hög sommarstugestandard. Det vore fantastiskt om någon ville ta sig an den och ge den en ny boplats.
Stugan måste delas upp för att kunna lyftas på trailer och transporteras bort. En transportör som har erfarenhet av att flytta hur uppskattar uppdelning och första omlastningstransport till ca 150 000 SEK, en kostnad som den som får stugan får bekosta. Stugan behöver flyttas senast i slutet av mars i år. Se bilder och svara här om intresse finns och hur vi når er.
Stugan måste delas upp för att kunna lyftas på trailer och transporteras bort. En transportör som har erfarenhet av att flytta hur uppskattar uppdelning och första omlastningstransport till ca 150 000 SEK, en kostnad som den som får stugan får bekosta. Stugan behöver flyttas senast i slutet av mars i år. Se bilder och svara här om intresse finns och hur vi når er.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Skulle gärna vilja ha till Östergötland men en månad för kort tid att få bygglov från kommunen. Tyvärr 🥲🏡M MJOS skrev:Hej! Min man och jag har en sommarstuga som vi vill ge bort, då vi ska bygga ett nytt hus på tomten. Stugan är ca 55 kvm. är faluröd med vita knutar och har renoverats i etapper med hög sommarstugestandard. Det vore fantastiskt om någon ville ta sig an den och ge den en ny boplats.
[bild]
[bild][bild][bild][bild] [bild][bild]
Finns det fler utvändiga bilder?
ibland gör visa att dom köper huset och flyttar det till en plats och väntar med att bygglov ska bli klartK kraftstället skrev:
jobba i ett industri område för några år sen där hade man hyrt plats för en stuga som hade flyttats stod på lastpallar i 3 delar
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Håller på i en gammal sommarstuga , finns ingen isolering i väggarna , vill isolera
Isolering -
Knackande/tickande vattenmätare. Byta? I så fall, finns vertikal mätare?
Vatten & Avlopp -
Köpa sommarstuga i Finland tillsammans med kompisar
Juridik -
Terassbygge, sommarstuga, finns hjälp med design / SketchUp ?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Hjälp med sommarstuga (bilder finns)
Färg, Måla & Tapetsera