Gokväll! Kom över en bättre begagnad radiator till garaget och nu funderar jag på om det finns fästen/konsoler som passar på baksidan av radiatorn. Det är 25cm cc mellan övre och nedre ”fästpunkt” på radiatorn.
Har gogglat mig halvt till döds men hittar inget som jag kan se passar. nån som har tips?
Bifogar bild på baksidan.

• Baksidan av en vit radiator med befintliga plastkonsoler för väggmontering och 25cm cc märkning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Iallafall så har grossistföretaget Dahls egna element Altech fästena så där på baksidan.

• Gilla
Klakorp
  • Laddar…
Krilleman
V Vector skrev:
Iallafall så har grossistföretaget Dahls egna element Altech fästena så där på baksidan.
Jag hade precis samma tanke, har kikat c/c-måtten på dessa fasta färsten och det stämmer inte. Så det är inte en Altech. Kika på A-måttet som är likvärdigt c/c på dom fasta stagen på baksidan. (Men egentligen är måttet fästpunkterna för omfamnande konsolen.)

Men jag tror Haldrad (A-collection) har liknande fästen bakpå, och jag vet att solar+ har dolda konsoler likt Dahls egna variant. Hittar dock ingen info om c/c-måttet hos dom två.

Kan man inte bara köpa två "vanliga" konsoler helt enkelt?

Radiator med måttangivelser för dolda och omfattande konsoler, märkta med A, C och CC mått.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Klakorp
  • Laddar…
Krilleman
  • Gilla
Vector och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.