Hej! Jag söker inspiration bilder på färgglada badrum. Allt jag hittar i butiker är vitt vitt och åter vitt. Se bilden på vårt första badrum och nu letar vi färgglatt kakel till det andra. Så ni som vågar ta ut svängarna dela gärna med er.

Modernt badrum med gult kakel och svart duschvägg, dekorativa golvplattor i grått och vitt, stor rund spegel med belysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
gaia och 4 till
  • Laddar…
Shineastar
Om du inte får några svar här, så finns det en grupp på Facebook som heter "Färgglada hem" (om jag minns rätt) lägg frågan där så kommer du få massor med svar😊

• Gilla
manbat
  • Laddar…
Det här var magiskt när jag såg det i verkligheten

• Färgglatt badrum med kakel i rött, blått, gult och vitt mönster, duschmunstycke i taket.
    Skapa konto
  • Gilla
gaia och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
M manbat skrev:
Hej! Jag söker inspiration bilder på färgglada badrum. Allt jag hittar i butiker är vitt vitt och åter vitt. Se bilden på vårt första badrum och nu letar vi färgglatt kakel till det andra. Så ni som vågar ta ut svängarna dela gärna med er.

[bild]
För 3 år sen hittade vi färgat kakel i åtminstone butikerna Höganäs, Konradssons och Centro.

Vi har vitt kakel på 3 väggar för att det inte ska bli för mörkt medan den 4:e är en fondvägg med 2 blå färger, ger lite känsla av hav med himmel ovanför när man duschar.

Den här bilden är från när badrummet var nästan klart så den blå tejpen på väggen till höger är nu borta förstås och det finns riktig belysning i stället för temporär arbetsbelysning.
Duschområde i badrum med blå och vit kaklad fondvägg, glasdörrar och arbetsbelysning. Blå tejp syns på en av väggarna.
Skapa konto

I vårt första badrum målade vi väggarna gula :)
Härligt med fler som vågar ta ut svängarna och göra något unikt.

• Gilla
gaia och 1 till
  • Laddar…
Vårt nya badrum:
Modernt badrum med vit kommod, mönstrat golv, spegel med LED-belysning, handdukstork och vägg i tegelstensmönster under blandande färger.
Skapa konto

• Gilla
stugan_i_skogen och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.