Hej! Jag har gjort en tillbyggnad så behöver lossa ett rörsvep för att bygga om stupröret lite. Det är inte ett vanligt med kil, efter googling tror jag det kallas snäppsvep. Jag har hittat hur jag får på det, men har någon tips hur jag får av det!?
 

Bästa svaret

Trycka ihop och bända ut. Sen trycka ihop ännu hårdare, svära lite och trycka skithårt.
 
Tack bra svar! När jag läst klart morgontidningen blir det ut och göra ett försök!
 
Fick du bort det, annars en stark snöre som går runt med en pinna som vrides så går det ihop och en mejsel som delar/lyfter vid delningen.
 
Japp det löste sig. Jag hade repet i tankarna, men räckte med useless taktik med lite kraft och skruvmejsel!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.