4 573 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Får inte loss rörsvep
Hej! Jag har gjort en tillbyggnad så behöver lossa ett rörsvep för att bygga om stupröret lite. Det är inte ett vanligt med kil, efter googling tror jag det kallas snäppsvep. Jag har hittat hur jag får på det, men har någon tips hur jag får av det!?
Tack bra svar! När jag läst klart morgontidningen blir det ut och göra ett försök!
Japp det löste sig. Jag hade repet i tankarna, men räckte med useless taktik med lite kraft och skruvmejsel!
Klicka här för att svara
