Bor i ett hus från -74 med vidbyggt dubbelgarage som betjänas av en stackars ensam 10A-säkring från centralen i huset (som dessutom även hanterar viss belysning i källaren). Nu skulle jag behöva ett trefasuttag.
Fungerar det att dra en ny matning till en ny central i garaget direkt från fasadmätarskåpet som sitter i garageväggen, istället för att dra en kabel den krångliga vägen från den redan överfulla huvudcentralen?
(Nej, det är inget jag gör själv.)