Vad är det för pris på dom små lådorna som man har skruvarna i ifall man vill köpa tomma sådana?

Last is tog 8kr/styck när jag beställde för ett tag sedan.
Beställde 2 essbox från Beijer nu för 199kr/st för hämtning i butik. Får se om det funkar.

Då får vi se om Beijer har bra pris imorgon ef med... isf blir det väl 10 boxar på en gång (5st till mig och 5 till polaren).
Dom verkar lite lalliga... ;)

F
Hade tänkt be brorsan köpa tre boxar idag, men i går kväll så ändrade dem texten igen :(
Nu står det längt ner
OBS
Detta kampanjpris är förknippat med en försäljning av 8 st boxar skruv. Pris utan boxarna är 599:-.

[länk]
Så det blir inget köp idag.

fac skrev:
Hade tänkt be brorsan köpa tre boxar idag, men i går kväll så ändrade dem texten igen :(
Nu står det längt ner

Så det blir inget köp idag.
Nu står det 199 kr igen utan krav på köp av skruv.
Men jag såg att butiken här hade slut på boxar. Kanske därför dom säker priset till 199 kr igen... dom har inga boxar att sälja men det ser snyggt ut på hemsidan ;)

Fast nästa gång man klickar på länken så står det väl 199 kr vid köp av 10 lådor skruv. Lite som enarmadbandit att kolla på Beijers hemsida. Klicka, vänta och se vad du får... ibland vinnst och ibland inte haha

Corre "lite lalliga" var väl ändå ganska milt utryckt ;)

• Gilla
corre
  • Laddar…
Dom kanske har 4 olika webservers som alla uppdateras manuellt. Beroende på vilken man landar på så får man olika priser :P

Nu står det att det gäller vid köp av 8 lådor skruv, men man måste klicka vidare, kollar man bara sökresultatet i webshopen står det inget om skruv.
Hoppas de inte ska krångla när jag ska hämta ut min beställning jag gjorde igår kväll, då stod ingenting om köp av skruv och köpet gick igenom och är betalt.

ullberg
LoJo skrev:
Nu står det 199 kr igen utan krav på köp av skruv.
Men jag såg att butiken här hade slut på boxar. Kanske därför dom säker priset till 199 kr igen... dom har inga boxar att sälja men det ser snyggt ut på hemsidan ;)
Kollar du då i beskrivningstexten, inte bara letar efter en banner längst upp (för när jag går in står det precis som fac skriver)? Min gissning är att de körde med banner, men att denna inte alltid visades (kanske märklig implementation och kanske pga ad-blocker el. dyl) och för att slippa detta fenomen har de istället lagt infon i beskrivningstexten

Cirkus Beijer låter det som att det blivit!

ullberg skrev:
Kollar du då i beskrivningstexten, inte bara letar efter en banner längst upp (för när jag går in står det precis som fac skriver)? Min gissning är att de körde med banner, men att denna inte alltid visades (kanske märklig implementation och kanske pga ad-blocker el. dyl) och för att slippa detta fenomen har de istället lagt infon i beskrivningstexten
Måste erkänna att jag hade fel och det är precis som du skriver ullberg!
Står nere på sidan att priset gäller med 8 paket skruv och det missade jag. Förväntade mig en banner som igår om det var några krav.
Printade sidan tidigare så jag ser nu vad jag missade då.
Så kan det gå om man inte vaknat till liv riktigt på morgonen :)

Sökte precis på Essbox igen på Beijers hemsida för att se vad det står nu. Nu får jag ingen träff alls. Har dom tagit bort den?

Anna1984 skrev:
Sökte precis på Essbox igen på Beijers hemsida för att se vad det står nu. Nu får jag ingen träff alls. Har dom tagit bort den?
Jag hade en sida med essboxerbjudandet kvar i en tab. F5 på taben och får meddelande om att något gått fel, återtagen mao.

Anna1984 skrev:
Reagerade oxå på det för en stund sen.

Tror dom har snurrat till det så pass att dom själva inte vet varken in eller ut. Dom reder nog ut vad dom menar så kommer erbjudandet ut igen så som dom hade tänkt sig från början. Under tiden plockade dom väl bort sidan för att inte spä på förvirringen.

Lade en beställning med uthämtning i butik. På orderbekräftelsen som kom idag står det kampanj vid köp av 8 st. Är de strikta på det så utnyttjar jag min ångerrätt, kommer inte att plocka på mig 16 paket skruv för att köpa två boxar för 400:-

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.