Det är väl ett bevis på om förhållandet kommer överleva i längden... Förlåtelse, acceptans och kompromiss.
Hen kommer säkert handla något annat "behövligt" på Åhlens eller IKEA ;)

• Gilla
LoJo
  • Laddar…
Någon som har storlekarna på insatslådorna?
Hittar ingen referens på dom.

corre skrev:
Kan mäta lite om nu på förmiddagen om inget hittas på webben innan. :)

Köpte också fler väskor än jag behövde :-). Två lådor kan jag nog fylla med skruv, plugg och lite sånt. Sen har jag en sticksåg som saknar väska, så det blir perfekt. Den fjärde väskan kommer nog också gå åt så småningom. Var bara tvungen att köpa när de var så billiga :D

Berätta gärna om det gick bra för er också att köpa den för 175kr. Tyckte nästan det var för bra för att vara sant. Tänkte köpa fler men var tvungen att hejda mig :-)

Anna1984 skrev:
Beijer hade satt ner dem till 199kr. Så med Bauhaus prisgaranti så blev det 175 kr :-).

La precis en beställning från Laitis på småburkar för två väskor och foam för två väskor. Nu är det bara skruvarna som saknas :-)
Beijers pris på 199kr gäller ju bara om man köper 8 lådor skruv osv..... :mad:

(åtminstone här i Umeå)

Tony Rosendahl skrev:
Beijers pris på 199kr gäller ju bara om man köper 8 lådor skruv osv..... :mad:

(åtminstone här i Umeå)
Gör det? Det står det inget om i annonsen.

Testa att beställa från deras hemsida och välj att hämta upp i varuhus. Då ska det inte tillkomma något och där finns inga restriktioner om att man måste köpa skruv.

Redigerat:
corre skrev:
1x2: 4x8cm
2x2: 8x8cm
3x2: 12x8cm
4x2: 16x8cm

Med nån mm felmarginal. :)

• Gilla
helder och 2 till
  • Laddar…
Någon som vet om dessa Essboxen finns på Hornbach? Har närmre dit och så har dom bättre prisgaranti!

Anna1984 skrev:
Gör det? Det står det inget om i annonsen.

Testa att beställa från deras hemsida och välj att hämta upp i varuhus. Då ska det inte tillkomma något och där finns inga restriktioner om att man måste köpa skruv.
Tack för hjälpen! :)

Var in på varuhuset, men där fanns bara skyltat om 199kr vid köp av 8 skruvaskar.....

Har gjort en internetbeställning nu på två väskor!

2st Essboxar inköpta från Beijer i Karlskoga, finns 2kvar. Inget köpkrav av skruv,enligt personalen.

3 st Essboxar inköpta på Bauhaus med prisgaranti för 175,12 kr styck.

Gjorde som du Anna. Köpte fler än jag behöver för att det var så billigt. Då jag har en ouppackad i källaren sedan ett halvår tillbaka har jag 4 stycken att inreda.
Exakt till vad vet jag inte men tack FredrikR för måtten på lådorna. När man vet storlekarna kan man ju plannera lite mer...
En till skruv iaf och se om man kan hitta billig foam till en för att skära ut till något.
Jaja dom fylls nog inom sin tid :-)

vectrex: mitt Hornbach kör inte Essve utan Dresselhaus.

Bra tips för övrigt, man kanske skulle ta sig till Beijer.

Vi får IKEA här i Borlänge under hösten, dock inget sagt eller klart om Bauhaus, men rykten går..
Men man får väl snart planera en IKEA-trip åt nåt håll där det ligger Bauhaus nästgårds. :)

Som sagt, man hittar säkerligen nåt som passar alldeles utmärkt i dom. ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.