Du har PM.

//AA

E Ezcobar skrev:
Någon här som har lite boxar över, främst 102 och 202 alltså 2 pluppar eller 4 pluppar på locket! Köper gärna isf.

Annars tar jag gärna emot tips på sortimentlådor i liknande storlek. Behöver alltså inte vara just ESSVE.
I exakt samma sits, men bara de allra minsta, 1 eller 2 pluppars alltså. Någon som har över ?
Fanns det något kompatibelt system förresten ?

Söker oxå dom allra minsta boxarna:crysmile:

Jag tar gärna boxar om någon har till övers

Nu får ni fan sluta åka snålskjuts på mitt inlägg

• Haha
Hellwiz
  • Laddar…
Någon som har lite lådor att sälja till mig? Är ute efter 103, 202, 203, 204, 304. Betalar givetvis :)

• Gilla
Hellwiz
  • Laddar…
Obranas Obranas skrev:
Någon som har lite lådor att sälja till mig? Är ute efter 103, 202, 203, 204, 304. Betalar givetvis :)
Hejsan,
Jag har lite lådor över.
Kan kolla närmare ikväll.

• Gilla
Obranas
  • Laddar…
Jag är också intresserad av att köpa tomlådor i blandade storlekar! Hör av er med vad ni har :)

Ni som skriver här bör upplysa oss om var ni hör hemma. Tex via eran profil.
södermanland eller Blekinge??

//AA

• Gilla
Prodigys och 1 till
  • Laddar…
Jag har lite lådor över.
1 st 102
1st 203
9 st 204
3 st 206
6 st 304

Slänger upp en annons på tradera med utropspris 1:- så får ni som är intresserade "slåss" om dom.
Kan överlämnas någonstans mellan Hässleholm och Malmö om man bor i Skåne och vill slippa frakten.

• Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
K
Någon som vet om sortimentlådorna (alltså de med handtag som man lägger de mindre askarna i) utgått? Verkar vara ont om butiker som säljer dom..

Det har ju kommit en ny modell, essbox + som jag tror man ersätter de gamla med. Därav har nog alla sålt ut det gamla sortimentet.

• Gilla
Hellwiz och 1 till
  • Laddar…
K
T trojlee skrev:
Det har ju kommit en ny modell, essbox + som jag tror man ersätter de gamla med. Därav har nog alla sålt ut det gamla sortimentet.
Finns hos Krauta och beställningsvara hos Beijer. Verkar som det är riktigt klent intresse.. Eller är det precis i brytningsfasen nu att handlarna håller på att få in väskorna från Essve? Borde ju defintivt ligga på hyllar nu när altansäsongen drar igång.

• Gilla
Hellwiz
  • Laddar…
Spännande, har inte sett någon i verkligheten ännu.
Grön ESSVE ESSBOX+ verktygsväska öppen med sorterade skruvar och tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

De har den nya på Karl Hedin i Eskilstuna. Vet inte om den ”gamla” lilla finns kvar?

//AA

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.