Byggahus.se

Essbox system från essve

1. jac
    Medlem · Nivå 14
    De jag förbrukade i somras gick som bistånd till Stockholmstrakten men skulle jag lyckas tömma fler askar framöver så lovar jag att hojta till här i tråden.

2. Purre
    Medlem Nivå 3
    Hört rykten om att Essve ska komma med någon ny låda som passar ihop med Systainer. Någon som vet mer eller om det ens stämmer?

3. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 21
    Inget jag hört, vilken av systainerna skulle det va?

4. slacker
    Verktygstokig · Nivå 17
    Det kan inte vara någon som förväxlat denna för att vara Essve?

Skall faktiskt till Essves huvudkontor idag så man skulle ju kunna ställa lite obekväma frågor ;-)

• Laddar…
  5. Purre
    Medlem Nivå 3
    Var en som nämnde det på facebook och denne person skulle vara med i team essve och fått höra det den vägen.
    Gillar tanken iaf kring det men återstår att se om det verkligen stämmer.

• Laddar…
  6. C
    Medlem · Nivå 4
    Jag var på byggmässan i Malmö och pratade med en från Essve, han sa att det i sommar skulle komma en låda som passar systainers, frågade dock aldrig vilka.

7. S
    Anonym
    behövs absolut inte

8. C
    Medlem · Nivå 4
    Nä, jag sa att det var märkligt eftersom dom precis kommit med en mini och det tyckte han med. Så det är inte säkert det stämmer.

9. O
    Renoveringsnovis · Nivå 14
    Finns det ngt aktuellt erbjudande om att köpa skruv o få väska billigt?

10. C
    Medlem · Nivå 4
    Beijers brukar kunna lösa det om man köper 8 skruvlådor.

• Laddar…
  11. S
    Anonym
    brukar köra med kundkorg

12. S
    Anonym
    och på jobb blir det mera kartong och säckkärra eller gafflar

13. Jckssn
    Medlem Nivå 9
    Kan det vara ihopblandat med tillverkaren FAST som säljer skruv i anpassade Tanos-systainers?

14. T
    Medlem Nivå 3
    Jag var på nordbygg för 5år sen. Essve sa redan då att dom kommer synka med systainer.

• Laddar…
  15. Fredrik.engdahl
    Medlem Nivå 10
    Bauhaus är på väg att få in MFT lådor som är systainer Classic typ. Passar essve . Kostar 399kr. Malmö ska ha 6 st