Finns mycket bra att hitta där ute när det kommer till att inreda bilar.
Kolla även ContractorTalk Amerikansk byggsida, därav också nivån på folket där. Men mycket spännande idéer kring bilar och trailers.
VanRacking
Paul-Staffanstorp's lösning här på forumet.
DeWalt Tough Boxes solution

Har jag Otur så blir det tjänstemanna bil, men vägrar att lämna över mina verktyg! så får väll isf hitta på en lösning att ha allt i personbilen istället :thumbup:

Olzon, du kommer få en ess-con på hjul.....
[bild]
Perfekt! Då kan jag skjuta upp garagerenoveringen ett tag till :wow:

S
jag slipper ju hellre alla jäkla lådor, ända som har låda är hyvel och skruvmaskiner.

Skulle vilja bygga en HTPC i essbox men tyvärr tror jag inte jag får ta in den i vardagsrummet :)
Då snackar vi bärbar dator...

• Gilla
bobas och 2 till
  • Laddar…
Jag skulle behöva köpa på mig ett gäng tomma skruvlådor. Vet att Laitis har men det var lite urplockat... Vilka mer har tomlådor?

Jag satt på mig mitt bästa leende när jag köpte lite andra småsaker hos min lokala Beijer. Vipps så fick jag med mig 8-10 tomma lådor i blandade storlekar hem.

Kan kanske vara värt ett försök om det inte är jätte många du skall ha.

Tror jag har skrivit detta tidigare i tråden, verktygsladan.se skickar med lådor (om man ber snällt) om man beställer skruv. Brukar få med 6-10 tomlådor vid varje beställning.

Tack för svar. Jag var förbi hos en lokal handlare och fick napp. Brukar inte handla där sedan butiken såldes, men blir nog ändring på det. Blev riktigt glatt överraskad av sortimentet. Köpte montageskruv och frågade om lådor. Fick det antal jag ville ha, han ville inte ha betalt. Saken löst :)

Äntligen hittat ett användningsområde för min låda...iaf tills vidare.....
Blev slipstenar med tillbehör....overkill??...självklart, men det är väl meningen.....:)

DSC_0079.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
fugixi och 3 till
  • Laddar…
Ah, det var inte så dum idé! Har en Sys-1 med skum som blev över...

Hade verkligen behövt minst en sån här väska nu.

Såg att Bauhaus tar för tillfället 399:-.
Är det det billigaste tro?

AxxChild skrev:

Kolla på K-rauta också. Vet att sist jag såg dom där kostade dom 299:-.
Bauhaus måste ha höjt priset med en hundring, för förut kostade dom också 299:-.

AxxChild skrev:

AB Karl Hedin tar 349kr inkl moms, lite billigare iaf - om de nu finns på din ort.

• Gilla
AxxChild och 1 till
  • Laddar…
lego skrev:
AB Karl Hedin tar 349kr inkl moms, lite billigare iaf - om de nu finns på din ort.
Är det 349:- nu? :)
599:- för nån vecka sen.

lego skrev:
Tackar, men vare sig det eller k-rauta ligger nära vid.

Min lokale firma har att man får en väska om man fyller den med skruv.
Hade jag vetat det innan så hade jag inte köpt fyra-fem askar åt gången.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.