Hej!
Vi har varit i kontakt med säljare för Floods och undrar nu om någon här har erfarenhet av dem? Någon som vet hur de är att ha med och göra under en längre process? Kvalitet på leveranser? Fick ett "färdigtpris" för 1 3/4 plan på ca 170 kvm för 2.2 mkr, då skulle allt vara inräknat i den kalkylen utom extra tillkommande markarbete. Låter lite väl fint tycker jag. Eller?

Tacksam om någon vill dela med sig!

Hej!
Tack för sitt svar!
av vilken anledning kändes det inte bra med Floods? Deras säljare känns lite sömniga enligt min uppfattning men vi har verkligen fastnat för ett av deras hus och priserna känns ok.

Ja nu ser jag ju länken... har varit inne på den tråden tidigare också... valde du villa varm istället elelr vad blev det? De har vi nämligen också funderat på men Piteå är så långt bort!

nightiingale skrev:
Ja nu ser jag ju länken... har varit inne på den tråden tidigare också... valde du villa varm istället elelr vad blev det? De har vi nämligen också funderat på men Piteå är så långt bort!
Fiskarheden kanske kan vara ett alternativ också?
Jag har inte byggt något ännu men när jag skannat av leverantörerna så har VV känts bäst för mina förutsättningar.

VV levererar inget nyckelfärdigt utan bara stomme så det kanske inte passar alla.

Vi har fått offert från Fiskarhedenvillan också, så det är ett alternativ vi fortfarande tittar på. Vi är egentligen inte heller ute efter något nyckelfärdigt, utan har möjlighet att göra en hel del själva så ett stomrest är väl det vi helst vill ha. Fiskarheden känns trygga i och med att de är så stora, Floods har man inte hört mycket om och inte heller VV, den kontakt jag haft med VV har dock varit väldigt positiv! Vad är det för typ av hus ni ska bygga?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.