Hej, jag och några kamrater har skapat ett UF företag med skolan och behöver lite åsikter om våran produkt (En hållbar, robust stål linjal). Svara gärna på ankäten. Tar bara 1 minut!
https://docs.google.com/forms/d/1obTm_Atr_lkSgJyHaDTcmcCjv9VVSPzGcOeF2JHV0Co/edit?usp=drivesdk
Tack
https://docs.google.com/forms/d/1obTm_Atr_lkSgJyHaDTcmcCjv9VVSPzGcOeF2JHV0Co/edit?usp=drivesdk
Tack
"Marknadundersökning: Råstfri linjal som ersätter plast- och tunna metallinjaler."
Ni bör nog vara mer noga med stavningen när ni presenterar er produkt 🤔
Så här ska det stavas/skrivas:
Marknadsdundersökning: Rostfri linjal som ersätter plast- och tunna metallinjaler.
Inte min avsikt att spela bror duktig, men se det som ett tips 😉
Ni bör nog vara mer noga med stavningen när ni presenterar er produkt 🤔
Så här ska det stavas/skrivas:
Marknadsdundersökning: Rostfri linjal som ersätter plast- och tunna metallinjaler.
Inte min avsikt att spela bror duktig, men se det som ett tips 😉
Inte för att slå ner på era företagsplaner men stållinjaler av olika utföranden med tum och millimetergradering och omvandlings tabeller mellan tum och millimeter samt gängtabeller finns redan i varje järnhandel. Det är nog en svår nisch att slå sig in på och produkten måste erbjuda något verkligt nytt och unikt för att bli framgångsrik.
Moderator
· Stockholm
· 56 224 inlägg
Jag skulle nog tänka minst ett varv till på affärsiden.
Den enskilt största fördelen med en stållinjal jämfört med en i plast eller trä. Är att man kan skära rakt med kniv utefter den. Det kan man vilja göra både på lite knepiga material, som en plastmatta, eller lätta exakta skärningar av ett pappersark. I den viktiga funktionen är måttskalan av sekundärt intresse.
Det går visserligen att skära även utefter en plastlinjal, men efter några snitt har man nästan garanterat karvat bort lite av linjalen så den inte längre är helt rak.
Den enskilt största fördelen med en stållinjal jämfört med en i plast eller trä. Är att man kan skära rakt med kniv utefter den. Det kan man vilja göra både på lite knepiga material, som en plastmatta, eller lätta exakta skärningar av ett pappersark. I den viktiga funktionen är måttskalan av sekundärt intresse.
Det går visserligen att skära även utefter en plastlinjal, men efter några snitt har man nästan garanterat karvat bort lite av linjalen så den inte längre är helt rak.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
2023 blev ett tufft år för byggföretag på nätet
Artikelkommentarer -
De anlitade brödernas blufföretag för dränering
Artikelkommentarer -
Lista: Blufföretagen som bröderna Fakhro lurar kunder med
Artikelkommentarer -
Om ni besiktade denna luftb.aggregat. Vad skulle ni hitta för fel? Den tillhör en lagerföretag.
Studenter -
Selmac - seriöst företag eller bluffmakare?
Ved, Pellets, Flis