Senn #1 Hobbysnickare · 58 inlägg 23 sep 2023 12:02 Senn Hobbysnickare 58 inlägg 23 sep 2023 12:02 #1 Hej Jag tänker å anlita något firma för att göra en energideklaration, har någon her ett par goda referenser till firma jag kan ha tillit till? Vilket företag anlita dere för att göra en energideklaration? Hilsen William #energi #energideklaration
Hej Jag tänker å anlita något firma för att göra en energideklaration, har någon her ett par goda referenser till firma jag kan ha tillit till? Vilket företag anlita dere för att göra en energideklaration? Hilsen William
E Ewald #2 Medlem · Västmanland · 760 inlägg 30 dec 2024 19:30 Ewald Medlem Västmanland 760 inlägg 30 dec 2024 19:30 #2 Beror lite på vilken typ av byggnad det är och var i landet byggnaden är belägen (t.ex. Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Östersund). I vissa fall behöver byggnaden inte besiktas på plats, t.ex. om den är ny. Men kolla här t.ex. www.termisk-analys.se
Beror lite på vilken typ av byggnad det är och var i landet byggnaden är belägen (t.ex. Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Östersund). I vissa fall behöver byggnaden inte besiktas på plats, t.ex. om den är ny. Men kolla här t.ex. www.termisk-analys.se