Byggahus.se

En begränsad HUMORTRÅD!

1. Snigla
    Maskot · Skåne · 8 718 inlägg

Snigla

Maskot
    Jag älskar roliga bilder, skämt, felsägningar osv.. men ibland spårar det ur i mystiska diskussioner i den vanliga humortråden här på sajten (som jag inte alltid hänger med i) och ibland matas det in för många skämt/bilder på en gång - så man nästan inte hinner njuta av det roliga som presenteras... :)

Därför öppnar jag denna lite mer ”avskalade” humortråd!

Dela hemskt gärna med er av era ”kuligheter” här på sidan...
    ...men håll er till ett inlägg (med en bild/historia/filmklipp i) per person och dag i tråden tack (y)

Inga diskussioner om skämten efter :beer:
    Bara titta, scrolla, skratta, njut, posta och/eller gå vidare... :cool:

• Laddar…
  2. Snigla

Snigla

Maskot
  3. TeroM
    Renoverare · Täby · 3 114 inlägg

TeroM

Renoverare
    Bara kollar om jag greppat detta; det går för fort i humortråden med för många inlägg på en dag för att hinna med så då startas det en humortråd till att hålla koll på? Som någon klok kvinna sa, det man inte gillar eller förstår kan man bara scrolla förbi ...

4. Snigla

Snigla

Maskot
    Njaaaaa, många inlägg från massa olika personer gör absolut inget. Det är ju det man ”vill åt” (y) att varje person ska visa upp nått kul och få synas :)

Har inget emot att scrolla förbi skämt jag inte finner roliga (varken här el där), för humor är väldigt personligt (vad man faktiskt tycker är kul och inte)... så scrollandet lär man inte komma undan någonstans!

Däremot slipper man kanske långdragna eftersläntrande diskussioner i tråden (i många fall är de/blir de ot eller enbart för vissa intressegrupper).

Det har hänt ett par ggr att tom jag (som faktiskt är en mästerscrollare) frågat var humorn tagit vägen i tråden - när det under flera sidor efter ”skämtet”.. diskuterats om diverse sidospår av det.

Och det behövs uppenbarligen en sådan plats också (där de får prata o diskutera det roliga) :) sååååååå... jag vill inte gnälla så mycket där (Drar ju ner stämningen).

...så därför kom denna tråd till - en mer avskalad ”humortrådvariant” med mindre prat helt enkelt.

Därav ”ett inlägg om dagen”...

(ironiskt nog blev det både ett andra inlägg av mig härinne idag, plus en ”diskussion” :seenoevil:;))

• Laddar…
  5. TeroM
    Renoverare · Täby · 3 114 inlägg

TeroM

Renoverare
    Lycka till, vi vet ju hur bra många på detta forum är på att följa instruktioner..;)

PS, borde väntat dryga timmen innan detta svar.

• Laddar…
  6. useless
    Lök. · Gävleborg · 20 558 inlägg

useless

Lök.
  7. KnockOnWood
    Grundstött · Halland · 27 622 inlägg

KnockOnWood

Grundstött
    • Laddar…
  8. thomas33
    Renoverare · Halland · 4 651 inlägg

thomas33

Renoverare

9. Snigla

Snigla

Maskot
  10. thomas33
    Renoverare · Halland · 4 651 inlägg

thomas33

Renoverare
    Håll avstånd!

11. Snigla

Snigla

Maskot
  12. Alfredo
    Besserwisser · Västernorrland · 11 239 inlägg

Alfredo

Besserwisser
  13. useless
    Lök. · Gävleborg · 20 558 inlägg

useless

Lök.
    Det är väl bara telefoner med knappar som är förbjudna?

14. Snigla

Snigla

Maskot
  15. Alfredo
    Besserwisser · Västernorrland · 11 239 inlägg

Alfredo

Besserwisser
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.