E
useless useless skrev:
Men vart ska glidmedlet användas och i vilket skede av passdelsbytet?
Om gängan, exempelvis E27, 33 är lite trög.
Men ny propphuv förstahandsvalet.

Till passdelsbyte behöver du inget medel, heller inga ören.
 
imported_Benno imported_Benno skrev:
Nej den röda slutar vid sockerbiten.
Då är det väl lika bra att ta bort den helt.
 
imported_Benno imported_Benno skrev:
Skruven i botten sitter där så det blir kontakt men porslinet saknas så alla proppar passar. Det kanske varit problem med tidigare elspis så man behövt säkra upp?
Jag tror helt enkelt att porslinet har spruckit och ramlat bort, det är rätt vanligt att så sker.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.