Dom hade ju det vanligaste man använder sig av men konstig prissättning tyckte jag när jag bara ögnade igenom. De "dyrare" grejerna var ju verkligen dyra (dom kanske inte köper in jättestora mängder) och de mer vanliga och "billiga" var det väl ok priser på. Jämfört med vad jag själv har för utpriser och vad jag själv köper in för hos grossist vill säga.

Har beställt all el till friggeboden på elbutik och fått alla artiklar efter 2 dagar. Kanon bra priser!

har handlat mycket där och är nöjd. Men som sagt så får man som vanligt kolla runt lite då någon sak kan vara billigara på något annat ställe men så är det ju på alla firmor:)..
/
M

Känner mig riktigt blåst av Elbutik, fortfarande ingen leverans efter 14dagar. Ett antal mail till elbutik utan svar. Kan inte rekommendera.

Ha dom inte varan i lager kan det ta så lång tid. Det är inte deras fel att dom inte fått in varan.
Istället för att fjanta omkring med massa mail ta och ring dom istället så få du reda på vad som händer med din order.
Telefon Kundtjänst: 046-460 10 90 , mån-fre kl. 10-12.

Min erfarenhet är att de inte alltid svarar på mail, men att de alltid ger bra svar och är hjälpsamma i telefon.

Låter som ett oroväckande sätt att driva företag på. Då är det bättre man skriver att man inte alltid hinner svara på mail eller helt enkelt tar bort möjligheten.

Besökte dom igår i Staffanstorp på lagret och lämnade tillbaka lite grejer jag köpt och hämtade en dimmer. Hjälpsamma och trevliga. Som sagt, bättre att ringa än maila.

Patrik_N skrev:
Då är det bättre man skriver att man inte alltid hinner svara på mail eller helt enkelt tar bort möjligheten.
Håller fullständigt med...!

Har också mailat dom utan framgång däremot svarade dom direkt på telefon och löste mitt problem (saknat gods) utan problem...

ullberg
OT (och gammalt):

Rrrrr skrev:
Jo de är helt sjukt.. man kan ibland pruta ner en vara över 100% bara man ber om bra pris.. behöver inte ens handla nån större mängd.
Det är ju helt sjukt att inte denna miss har disktuerats mer än Smiles inlägg:

Smile.75 skrev:
Ja när man kan pruta ner ett pris över 100% då är det helt sjukt :D:D:D
eller miss och miss, jag gissar att det är en diskrepans i Rrrrr's och min & Smile's definitioner / syftningar. Antar att Gudfader R menade att han mer än dubblade rabatten, annars är jag villig att hålla med Smile.

Ja ja, ett gott skratt fick jag mig ändå och Rrrrr's status som oerhört kompetent forumdeltagare är likväl orubbad för mig.

/U

Någon som har handlat från elbutik.se på sistone? Funkar det bättre för dom med leveranser?

Mikael_L
Jag har ju inte handlat nyligt, men de tre ggr jag handlat där har det funkat perfekt med leveranserna. Jag har haft grejerna hemma efter 2-3 dagar.

Jag bestämde mig för att ringa dem innan jag ev lägger en order. Det är ju iofs alltid att rekommendera :)

magda136 skrev:
Någon som har handlat från elbutik.se på sistone? Funkar det bättre för dom med leveranser?
Handlade där för några veckor sedan, leverans på 2-3 dagar. Var dock ett par saker som fattades, men de skickades med snabba ryck, kom redan dagen efter.

Mikael_L
magda136 skrev:
Jag bestämde mig för att ringa dem innan jag ev lägger en order. Det är ju iofs alltid att rekommendera :)
Det kan alltid vara klokt.

Annars kan man betala med kreditkort, så ska man väl vara skyddad iom kreditköpslagen?
(Inte kontokort alltså ...)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.