Dom hade ju det vanligaste man använder sig av men konstig prissättning tyckte jag när jag bara ögnade igenom. De "dyrare" grejerna var ju verkligen dyra (dom kanske inte köper in jättestora mängder) och de mer vanliga och "billiga" var det väl ok priser på. Jämfört med vad jag själv har för utpriser och vad jag själv köper in för hos grossist vill säga.
Ha dom inte varan i lager kan det ta så lång tid. Det är inte deras fel att dom inte fått in varan.
Istället för att fjanta omkring med massa mail ta och ring dom istället så få du reda på vad som händer med din order.
Telefon Kundtjänst: 046-460 10 90 , mån-fre kl. 10-12.
Istället för att fjanta omkring med massa mail ta och ring dom istället så få du reda på vad som händer med din order.
Telefon Kundtjänst: 046-460 10 90 , mån-fre kl. 10-12.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 035 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 035 inlägg
OT (och gammalt):
Ja ja, ett gott skratt fick jag mig ändå och Rrrrr's status som oerhört kompetent forumdeltagare är likväl orubbad för mig.
/U
Det är ju helt sjukt att inte denna miss har disktuerats mer än Smiles inlägg:Rrrrr skrev:
eller miss och miss, jag gissar att det är en diskrepans i Rrrrr's och min & Smile's definitioner / syftningar. Antar att Gudfader R menade att han mer än dubblade rabatten, annars är jag villig att hålla med Smile.Smile.75 skrev:
Ja ja, ett gott skratt fick jag mig ändå och Rrrrr's status som oerhört kompetent forumdeltagare är likväl orubbad för mig.
/U