Jag ska bygga ett Attefallshus på tomten och har ett gult 50mm kabelrör nergrävt sedan tidigare. Min fråga är om jag kan dra vatten (pem-slang) och elkabel i samma rör för att bespara mig massor av jobb?
Jag ska bygga ett Attefallshus på tomten och har ett gult 50mm kabelrör nergrävt sedan tidigare. Min fråga är om jag kan dra vatten (pem-slang) och elkabel i samma rör för att bespara mig massor av jobb?
Det lär inte gå i och du vill väl ha vattnet runt metern?
Inget avlopp?
Ingen bra lösning oavsett.