1,6 och 1,7.... MED garage låter inte dyrt, är det NF utförande eller ska man göra nåt själv?
Jo, inreda övervåningen förstås, men annars?
Själva så var vi på möte med LB-hus igår och jag tycker dom verkar bra att ha o göra med.
LB-hus Ugglan (121m2) och Västanvind (132m2) från Eksjöhus tycker jag är lite lika... lite annorlunda
planlösningar, vinklar och så. Ugglan går NF lös på drygt 1,7 med ett par tillval.
Skulle vara kul om någon visste vad Västanvind kostar med tanke på att det är 11m2 större?
MVH Veboa
Jo, inreda övervåningen förstås, men annars?
Själva så var vi på möte med LB-hus igår och jag tycker dom verkar bra att ha o göra med.
LB-hus Ugglan (121m2) och Västanvind (132m2) från Eksjöhus tycker jag är lite lika... lite annorlunda
planlösningar, vinklar och så. Ugglan går NF lös på drygt 1,7 med ett par tillval.
Skulle vara kul om någon visste vad Västanvind kostar med tanke på att det är 11m2 större?
MVH Veboa
1,77 nyckelfärdigt exl målning och tapetsering(65000) ,vitvaror och garderober. Tillval bla: råspont i taket, klinker i hall och kök, kamin, lite dyrare kök i fullhöjd, ek-trappa, 1 takfönster plus lite annat smått.
vi ska förmodligen gör lite själva oxå. har även valt bort alla vitvaror, kök, golv o vvs. som vi ska lösa själva o köpa! har inte haft vårt sista möte än så tyvärr inga priser heller än!
lillgus: har du tagit några bilder än??
lillgus: har du tagit några bilder än??
Här kommer lite bilder på längtan om allt fungerar
lillgus: oj vad fint det är!!!! men jag blir lite förvirrad ang garaget. har ni valt att ha porten på baksidan o en vanlig dörr på framsidan av huset?? sen är det takfönster på alla dessa hus eller är det ett tillval?? åhhhh nu längtar jag mera o mera!!!