150 läst ·
5 svar
150 läst
5 svar
Ebeco Foil - vilken övergångslist?
Fick för mig i den elfte timmen att med hjälp av elektikern lägga Ebeco Foil i vår nya entré. Jag la sedan samma golv som i resten av huset ovanpå. Men jag la ett vinylgolv som liknar klinkers precis vid dörren och en meter in. Detta behöver givetvis en övergångslist täcka över.
Är det någon som gjort detta? Vad används ni? Känns tveksamt att bara använda de med klister och jag kan in borra djupare än 8 mm för annars borrar jag ner i folien.
Mina tankar har gått åt att köpa Habo övergångslist och sedan modifiera skruvarna till ca 6 mm. Förborra extremt försiktigt och skruva ner de förkortade skruvarna.
Är det någon som gjort detta? Vad används ni? Känns tveksamt att bara använda de med klister och jag kan in borra djupare än 8 mm för annars borrar jag ner i folien.
Mina tankar har gått åt att köpa Habo övergångslist och sedan modifiera skruvarna till ca 6 mm. Förborra extremt försiktigt och skruva ner de förkortade skruvarna.
jag köpte en självhäftande på biltema för 10-15 år sen som jag skulle ha provosorisk i ett par år , och den satt bra fast när jag skulle ta bort denQ Qala19 skrev:
Klicka här för att svara